Meldpunt PVV’ers

Sinds 2005 hebben we een nieuwe partij in Nederland – de PVV. De schattingen hoeveel mensen deze partij steunen lopen uiteen. Hoewel het erop lijkt dat het er steeds minder worden, kan dit door een blunder van Emile Roemer gemakkelijk toenemen.

De PVV leidt tot veel problemen; overlast, vervuiling, verdringing op de arbeidsmarkt en integratie- en huisvestingsproblemen. Voor veel mensen vormen deze zaken een serieus probleem. Klachten worden echter vaak niet gemeld, omdat men het idee heeft dat Mark Rutte er toch niets mee gaat doen.

Hebt u overlast van PVV’ers? Krijgt u scheldmails over rottend halalvlees of  wil iemand in uw brievenbus plassen? Of  bent u net een mooie baan misgelopen als Commissaris voor de Mensenrechten door een PVV’er? Het meldpunt PVV’ers wil deze klachten graag in kaart brengen.

Laat uw klacht  – het liefst anoniem – achter in de comments.  De resultaten zullen wij misbruiken in een of andere publiciteitsgeile actie.

114 gedachten over “Meldpunt PVV’ers

  1. Die partij weet niet eens wat democratie is en het is een schande dat we in nederland tolereren dat het grote maatschappij -geld gaat naar de mensen die er misbruik van maken… bv maagband of maagverkleining op kosten van ons geld… en te lui zijn om te werken. De deuren staan hier ook wagenweid open voor mede-europeanen, die komen hier hun geluk beproeven en blijven hangen. Leve Europa, leve de Euro!

  2. Ik heb vooral overlast van PVV’ers op televisie. Het lijkt wel zo’n eindeloze soap. Ook als je er jaren niet naar kijkt, kan je er zo weer inglijden. Mishandeling, afpersing, bedrog en onderlinge haat en nijd; de PVV heeft alle ingrediënten om een succesvolle Hollywood-lachfilm te worden, maar blijft helaas steken in een tenenkrommende polderklucht. Na honderden ondermaatse afleveringen kan er niet meer naar kijken!! Haal de PVV van televisie!

    • Ja weg met die PVVers.. Geef mij maar Koran lessen en preken van haatimams (NMO) dan snel overschakelen naar DWDD voor ons dagelijkse portie linkse mastrubatie over zij tegen de PVV, snel door naar GTST want ik heb zelf geen leven. Wellicht gevolgd door een anderhalf durend politiek palaver door Mw. Ferrier en Dhr. Koppejan van het CDA en broeder (anti abortus) Doorenbosch.
      Sorry maar dat is toch ook geen TV :))

  3. Ja, gut, ik wacht al een eeuwigheid op mijn grijze overall met dubbelgestikte meeuw auf die Brust. En wat is een buurtwacht zonder uniform? Achter mijn rug noemen ze me een Übel bullebak met losse handjes, gott verdammt noch mal.

  4. Dankzij het gedrag en het uiterlijk van dhr. Eric Lucassen is het aanzien van mijn voornaam besmeurd, en met mij dat van een nieuwe generatie naamgenoten. Aangezien “Luuk” één van de meest populaire babynamen van het jaar was, kan dhr. Lucassen nog het beste constructief bijdragen aan een succesvol jeugdbeleid door uit het publieke oog te verdwijnen en te hopen dat hij zo snel mogelijk vergeten wordt.

  5. Wat zegt het nou over de voorbeeldfunctie van politici als Lilian Helder niet snapt wat statistiek inhoudt? Wat zegt het over de wetenschap als de PVV het “louter een mening” vindt? Ze gebruiken homo’s voor hun eigen xenofobische agenda, ze denken dat ze door het verbieden van de dubbele nationaliteit de crisis oplossen, ik denk dat je al dommer wordt door naar de PVV te luisteren. Het is een partij waarbij gevoelens een grotere rol spelen dan feiten. Fact-free-politics is een ziekte en die moet worden bestreden.

  6. Deze muziek mag je niet spelen
    dat boek zou ik maar niet lezen
    die foto zou ik maar verscheuren

    met hem kun je beter niet gezien worden
    daar krijg je misschien last mee
    ik zou mijn mond maar houden

    wat je straks alleen nog mag
    is in een donker hol verborgen

    verlangen naar het licht van de vrijheid

    die je verspeeld hebt
    omdat je even de andere kant uitkeek
    toen je buren werden weggehaald

    • Jammer dat er maar anderhalf miljoen mensen zijn die waarde hechten aan onze vrijheden… en die bereid zijn om homo’s te accepteren, de endlösung erkennen en herrineren, de nederlandse rechtsstaat erkennen i.p.v. de sharia, Niet met imbiciel veel drank op in de auto klimmen, niet parasiteren op andermans zak en die onze opgebouwde welvaart willen waarborgen voor onze kinderen.
      Dus…

  7. Mijn familie bestaat voor een redelijk deel uit PVV’ers. Ondanks dat ze nergens goed over geïnformeerd zijn hebben ze over alles een mening klaar. Als ze geconfronteerd worden met de feiten staan ze daar niet voor open. Dit zorgt al jaren voor een vervelende sfeer op familiebijeenkomsten.

  8. Ik ben een moslima en draag geen hoofddoek. Voor de opkomst van de PVV zei niemand daar ooit wat van in mijn omgeving, omdat dat iets is wat je zelf moet weten, maar sinds de opkomst van Geert Wilders en het gezeur over kopvodden is het bijna onsolidair om geen hoofddoek te dragen. Ik voel me dus door de PVV onder druk gezet om een hoofddoek te gaan dragen, om me van de PVV te distantieren. Ik ben niet de enige met dit probleem

    • wat zeur je nou! Je laat je onder druk zetten door de islamitische gemeenschap als ik je zo hoor en niet door de PVV. Als jij géén hoofddoek draag is dat zeker je eigen keuze en daar heb ik respekt voor

      • En als je hem WEL draagt is dat ook een keuze..Drie meisjes in een familie de ene draagt een hoofddoek(eigen keuze) de andere twee niet .Wou U me nou vertellen dat de ene onderdrukt word.en de andere niet.?Ja Door Geert Wilders en de PVV want zij moet dat hooddoekje af dat is pas onderdrukking.PVV Partij van de vrijheid toch???

  9. Op het ijs ben ik zeer agressief bejegend door een PVV-er omdat ik op zijn vraag “hoe is het ijs?” antwoordde dat de zwarte stukken ijs het beste waren. Dat kon volgens hem niet.

    Het signalement luidt:
    Blanke man 25-30jr oud, stekeltjeshaar, friet-eet huid, gouden schakelketting, trui met grote letters derop, daarover, openhangend, een gevoerde jas met bontkraag, Golf GTI met ‘no fear’. Hij was geflankeerd door een geblondeerd kauwgomknauwend zonnebankwijf, voor zover ik kon zien was zijn standaard gezichtsuitdrukking mix van dommig en agressief. Oja, z’n zoontje, eveneens met stekeltjeshaar, heette Pimmetje.

    • een kortzichtig verhaal met daarin een stereotypering voor de (gemiddelde) PVVer… leuk maar geenzins relevant. Blijf maar geloven dat de PVVer een dom mens is.

  10. Al jaren heb ik last van PVV’ers als ik het sjoernaal kijk. Elke keer als ze in het nieuws zijn word er iemand boos en is er gedondert.

  11. Mijn levensvreugde wordt ernstig ingeperkt door het besef dat er een PVV is en dat daar 1,5 miljoen mensen op gestemd hebben. Mijn gebruik van kalmerende en verdovende middelen is daardoor omhoog gegaan en dat heeft weer geleid tot gestegen ziektekosten.

  12. Op zich heb ik niets tegen PVV-ers – mijn buurman is ook PVV-er – maar er zijn er zo véél in Nederland dat ik me niet thuis voel in mijn eigen land!

  13. Geert Wilders geeft staatsgeheimen door aan de Israëli’s, die in ruil in het geniep zijn “partij” financieren. Heulen met een buitenlandse mogendheid valt te kwalificeren al landverraad.

  14. Ik wil ze in deze mooie universele tijden bedanken. Telkens ik ze voor mijn ogen zie, herinneren ze me aan een donker verleden van de Middeleeuwen en ommuurde burchten en folterdagen. Ze herinneren me eraan dat terug in die tunnels kruipen, slechts voorbehouden is voor een paar knuppels die zich eraan willen herinnerd..

    Bedankt dus dat, zij die Middeleeuwers, die rol nog willen spelen.
    They’re in the best-selling show…! You’re watching them.
    And giving them what a bad actor needs: audience.
    (And attention, so: money)

    Playing their game, is forgetting your way.
    [ universele mens – het leven is mooi ]

      • hoe weej je dat. ik betwijfel of een Russisch vrouw weet wie Willem de Zwijger was. Want als dat wel zou weten, was ze nevernooit met Geert getrouwd.

      • Maar zijn al die anderen die jullie op het oog hebben wél allemaal “niet-ingeburgerd én crimineel” ????? Heb jij NIET eens 1 kennis of vriend die allochtoon is maar tegelijkertijd toch KOSHER ? Snap je wat ik bedoel vogel ? Ouwe gabber ? Lekkere rascist ?

      • Wat zit nou iedereen te zuren over wel of geen hoofddoek,koran of bijbel ,
        waar de economie aan kapot gaat ,is die zogenaamde ,uitzendburo,s ,die turkse ,portugeese en poolse werknemers verhuren aan bedrijven die werken voor 7 euro per uur ,ze stoppen ze in een gezinswoning huur 550,-.
        Het uitzendburo vraag per persoon 600 euro ,maar stopt in dit huis 6 verschillende personen ,dus tel uit je winst 3600,- piek .dan praat ik nog niet over de mensen die in barakken gestopt worden,
        De lachen de eerste is het “//uitzendburo??
        Ze laten mensen in bedrijfs busje en auto,s rijden met pools kenteken ,dus geen nederlandse wegen belasting ,
        Maak niet uit dan betalen de nederlandse auto toch iets meer .
        Nederland klaagd over polen geluidsoverlast ,intimidatie ,die stelen en drinken Deze mensen werken in kassen van groente en fruit,in de bouw en ook het transport heeft last van oostblokkers die voor weing en vaak zonder diploma hun werk verrichten .
        Alleen voor de nederlanders worden altijd papieren gevraagd 90% weet niet wat vca is ,
        Vaste werknemers eruit ,oostblokkers erin ,ook al word het ontslag aangevochten ,met een goed verhaal ,krijgen de bazen het voor elkaar ,ook al zit de bond ,en het het uwv in de strijd ,de vaste werknemers zullen het verliezen,

    • wie word er nu eigenlijk aangevallen?
      Mensen met een andere nationaliteit vragen om zich te gedragen conform de Nederlandse wetgeving, de taal leren zodat ze mee kunnen komen in de samenleving waar zij vertoeven, zich kunnen bedruipen en voorzien in hun eigen levensonderhoud en respect hebben voor de gebruiken van de autochtone bevolking. Nou nou…. moet ik me nu ook aangevallen voelen?

      • ik ben geen racist ,ik ben ook met een buitenlander getrouwd ,er zijn genoeg mensen die normaal werken ,voor normaal salaris ,het gaat over mensen die kost wat kost zwaar onder de prijs,alle werkzaamheden pakken ,voor 7,-euro per uur .Een normaal gezin kan je daar niet van leven ,

  15. Goed initiatief. Domme uitspraken uit stembejag worden al genoeg gemaakt, maar de PVV heeft wat dat betreft het dieptepunt al lang bereikt.

  16. Goed initiatief dit meldpunt. Overigens verwacht ik dat het onbeschaafde PVV Volk als beginnende puberale graffiti spuiters deze site komen vervuilen. Probeer het daarom netjes te houden. De PVVér is dan nog beter te herkennen.

  17. Wat ik niet begrijp Koos Jan, is dat je wel tegen Wilders ageert, maar zelf de bijverdienende zigeunerinnetjes op de rondweg in Sofia vreselijk uitbuit. Laten we wel wezen, 50 euro voor een hele nacht nzc accepteren ze alleen maar vanwege hun armoede. Niet omdat jij nu bepaald zo’n mooie jongen bent. Ik heb je destijds ook al gewaarschuwd dat ze, volgens Nederlandse begrippen zelfs als minderjarig beschouwd kunnen worden. Vijftien is in Bulgarije wel legaal, maar in Nederland beslist niet.

    • Ssst……! Dat wil Koos Jan liever niet bekend hebben gemaakt! Iedereen die hem in Sofia beter kent weet dit alleen helaas, helaas in Nederland is hij nu de held!

  18. ze blonderen hun haar en daar kan ik dus echt niet tegen. nu worden wij natuurlijk blonden met de pvv geassocieerd en lijkt de aaanhang groter.

  19. Wat zijn we toch met z’n allen heerlijk politiek correct. Het land is in rep en roer, omdat er een site is waar men kan klagen over overlast van Polen etc.. Wakker dier doet niks anders dan klagen over bedrijven die zich niet aan bepaalde regels houden op bijvoorbeeld de radio. Greenpeace neemt het recht in eigen hand en blokkeert vissers etc. maar oh wee als een partij de problemen in kaart brengt m.b.t. buitenlanders. Dan zijn we racistisch, fascistisch, bruin en weet niet wat erger. Wat is het verschil tussen problemen met bedrijven en met mensen?

    Ja hoor ik u zeggen, maar die klagers kunnen toch ook aankloppen bij de gemeente en of politie? Ja klopt, maar dat geldt ook voor Greenpeace en Wakker dier. Het probleem is en wordt nou eens wakker met z’n allen, de Politiek en alles wat eronder bungelt is er al lang niet meer voor de burger, wij zijn er voor hen. Zolang de politiek en de politiek correcte medemens blijft wegkijken van de problemen en weigert ze te benoemen, dan moet men dadelijk niet raar opkijken wanneer de tokkies (wat dat zijn het in jullie ogen) het recht in eigen hand nemen. Het is vanachter een computertje in je veilige buurtje ver weg van de problemen heel erg correct wat je doet en sla jezelf maar op de borst, zo van kijk mij eens goed zijn, maar 1,5 miljoen kiezers kalt stellen is wel heel erg dom. Ik zou zeggen, duik eens de echte volksbuurten in en aanschouw met eigen ogen de verloedering.

      • Waarom dan niet een meldpunt voor ALLE overlastgevende groepen of personen ? Dat kan dus zijn: Marokkanen, Polen, Nederlanders, Slowaken, Indiers, Indonesiers, Molukkers, PVVers, Surinamers etc….. en Engelse voetbal’fans’ niet te vergeten. Probleem opgelost. Iedereen wordt op gelijke voet behandeld, naar hun eigen gedrag, zonder een hele natie zwart te maken.
        Maar DAT wil de PVV niet want ze focussen voor politiek gewin, heel slim, telkens op diegenen die in een bepaalde periode tot een grote, goed zichtbare minderheid behoren met wat zichtbare rotte appels… om stemmen te winnen van de Nederlanders die niet zo snel zien dat er in IEDERE nationaliteits- en cultuurgroep groep rotte appels èn goede medemensen zitten.

        En Elly, heb je zelf ook wat bij te dragen in plaats van alleen commentaar op anderen te geven ?

      • dat wil de pvv toch helemaal niet, een meldpunt voot ALLE overlastveroorzakers, want in die categorie zitten TEVEEL AUTOCHTONEN, snap je ?!!?

  20. PVV is voor slecht geïnformeerde, naïeve mensen (met een raar wereldbeeld) die al die populistische bullshit praatjes van Geert Wilders (en zijn partij?) aannemen. Eigenlijk zou die PVV gewoon een keer serieus moeten regeren zijn we er meteen vanaf. Want dan zullen ze keihard door de mand vallen en blijkt er dat zij helemaal niets veranderen (waar al die tokkies zo op hopen).

  21. Matige PVV ers bestaan niet..Het partij programma is zo dun als een A 4 tje.Als je de onzin uit het programma door zou strepen hou je nog geen vloe papiertje over.Henk en Ingrid worden belazert waar ze bijstaan.Alle Henks en Ingrids worden over een kam geschoren en het zijn niet eens allemaal PVVers.PVV zijn vrouwen onderdrukkers ze mogen niet eens een hoofddoek dragen.PVV ers zij dieren beulen ze ze verven meeuwen rood en blauw.Blonde Geert is een sybool van ” blond is dom” En nu mijn klacht PVV wil geen geld meer naar onwikkelings landen.Maar wil wel zelf geld uit het buitenland om zelf te ontwikkelen.

  22. geachte pvvers,

    Wordt het geen tijd om de luiers uit te doen,
    en de flauwe baby en kleine kindertaal achter jullie te laten,en grote mensen taal te gaan bezigen.
    En als Geert dan ook eens als een echte vent, in de kamer bank gaat zitten in plaats van liggen, als
    een schooljongen die geen zin heeft om naar school te gaan.
    Kom mensen haal de kinderziektes uit jullie partij en wordt een echte democratische partij.

  23. Blondie is uit zijn flinterdunne beschavingscocon gekropen sinds hij de VVD de rug heeft toegekeerd en wat eruit kwam is een nieuw soort reuzengroot, vreemdgekleurd, agressief insect, dat velen heeft (aan)gestoken. Zij zijn langdurig geestelijk ziek, maar er is uiteindelijk spontane genezing mogelijk, zo blijkt uit peilingen…

  24. Pingback: Nieuws Boulevard Polenmeldpunt is een topper voor de PVV aanhangers

  25. Wat een gezeik weer van Geert Wilders. Ik ben die man zo moe! Meneer heeft iedere keer weer een zondebok nodig, met wie van alles mis is. Zullen we eerst bij ons zelf gaan kijken?
    Ik woon nu 2 jaar in Warschau, en waar ik 2 jaar geleden nog trots voelde om te zeggen dat ik uit Nederland kwam, schaam me ik er nu voor!! Belachelijk dat dit soort dingen in Nederland getolereerd worden. Ga je bezig houden met belangrijke zaken, i.p.v deze kleinzerige pesterijen!

  26. Partij Van Verliezers.
    Partij van leugens en volksophitsing.
    Partij van generaliseren zonder hersens.
    Partij die nooit wat zal bereiken dan dood en verderf.
    Partij zonder opbouwend beleid voor de toekomst.
    Partij die een hekel heeft aan de waarheid.

    • Partij van verlangen
      Partij van inzicht en saamhorigheid
      Partij van Nederlanders die ons land zien afglijden
      Partij die hoop heeft op een moooie toekomst voor ons land
      Partij met een heldere en harde lijn n.a.v. het verleden
      Partij met een openlijke afkeur van de Haagse leugenfabriek.

  27. Ik maak hierbij bezwaar tegen kosmopolieten die zich bemoeien met Nederland, en als doel hebben de positie van de Nederlandse arbeider en werknemer te ondermijnen door de import van goedkope arbeid uit landen met achterblijvende economieën en culturen. En daarvan zelf stinkend rijk te worden, om vervolgens te migreren naar Dubai en de Kaaiman Eilanden.

    • Maar geeft dat u en anderen het recht om armere mensen dan uzelf diep zwaar te beledigen en te pesten? Fatsoenlijke actie tegen uitbuiting van deze mensen zorgt voor een betere arbeidsmarkt van iedereen. Uitbuiting straffen, dat zou het begin moeten zijn.

      o.d.z. “Zum ewigen Frieden.”

  28. Het lijkt mij een enorm ijdele man. Alles wat hij zegt lijkt enkel bedoeld om zijn ego te strelen. Daarvoor misbruikt hij de politiek, dat samen met voetballen de beste manier is om fanatici aan te trekken. Voetballen kan hij waarschijnlijk niet, dus is het helaas voor ons land de politiek geworden. Het gaat er bij hem niet om wat hij doet (bijvoorbeeld: het verraad met de pensioengerechtelijke leeftijd) maar hoe hij iets zegt (bijvoorbeeld: kopvoddentax). De last die ik van hem en zijn club heb zijn legio. Om er een paar te noemen: het sarren, pesten en vuilspuiten. Het verraad aan de politiek. De lafheid van de meeste tweedekamer leden, het overgrote deel van de pers en de universiteiten om onze ‘held’ op de juiste manier van repliek te dienen. Vervolgens stoort me het onvermogen om deze man geheel te negeren, zoals dat vroeger met andere fanatieke politici wél kon. Zelfs ik voel me nu nog geroepen iets over deze persoon te schrijven. (en ons ‘slachtoffer’ maar weer smullen van alle aandacht, o.a. op deze website). En tot slot heb ik enorm veel last van hem omdat ik in een land woon, met een bevolking voornamelijk bestaande uit gewone, tolerante moslims: gewone huisvaders en huismoeders, met of zonder baan, met of zonder kinderen en die bijna allemaal in vrede en democratie willen leven. En ik moet me daar tegenwoordig dagelijks verdedigen vanwege de uitlatingen van onze prachtige ijdeltuit. Hij geurt zeg ik dan maar! (Nu maer hoopen dad er gee tiepvauten im mein text staen, want dan krijg ik zometeen een snauw van deze of gene fanatieke aanhang(st)er).

  29. Laat de gepommadeerde voorman van de pvv beweging(ze hebben geen leden en dus geen partij) eens nadenken. Moeilijk, moeilijk voor iemand die alleen maar scheldwoorden geleerd heeft. Als de limbabwianen ook de klote baantjes zouden doen was er geen probleem. Maar ze doen het niet dus dan maar Polen, die werken tenminste voor hun geld en trekken geen uitkering.
    Heil Geert!

  30. De Pvv’ers zijn grote onrustzaaiers en schadebrengers. Ik ben Pools en woon al bijna 10 jaar in Nederland. Het doet me pijn dat er nog steeds verschillende maatregelen getroffen worden om mijn landgenoten te ontmoedigen, treiteren en kwetsen omdat ze in Nederland zijn. De gastvrijheid van Nederland, zo aantrekkelijk glimmend op haar internationale visitekaartje blijkt helaas maar een illusie voor de meeste buitenlanders die hier eenmaal verblijven. Dankzij laakbare figuren zoals dhr. Wilders en instanties als de IND heb ik me in Nederland nooit volledig welkom gevuld maar ook niet bevechten. Ik moet toegeven dat de gedurfde en nietswaardige praktijken van de xenofobe pvv’ers steeds meer op de Duitse Stasi werkwijze lijken waarmee ze een onschatbare schande aan zowel binnenlandse als internationale imago van Nederland brengen.

    • Als je als geintergreerde poolse nou eens een standpunt in zou nemen tegen de beschonken polen die de nederlandse wegen onveilig maken en tegen je landgenoten die zonder werk de nederlandse welvaart staat leegzuigen dan zou ik je relaas wellicht kunnen begrijpen.
      Helaas hebben onze oostblok vrienden de zelfde blinde vlek als onze moslimbroeders nl. het niet willen zien van de misdragingen van hun landgenoten/ geloofsgenoten.

      • Hebt je je nooit afgevraagd,waarom hier zo veel buitenlanders zijn? Het kan best dat ze van minder werken, maar ze werken niet van 7tot 16 ,zitten niet over alles te klagen ,en zuren ,pakken alle werk zonder te zeggen “daar heb ik niet van geleerd” . Wij hebben ze zelf binnen gehaald. Wij waren te lui om bepaalde storten, werkzaamheden uit te voeren. En nu? KLAGEN , typisch Nederlands.

  31. De laatste tijd merk ik erg veel van de PVV-mentaliteit: overal een liefst beledigende mening over hebben. Als je vraagt waarom iemand dat nou zegt beroept hij/zij zich op het recht op vrije meningsuiting. Als je vraagt waarom hij/zij dat vindt volgen er persoonlijke anekdotes uit de 3e tot 14e hand: “de tante van de vrouw van wie ik me hond gekocht had hep ook zo’n … naast zich wonen; nou dat is toch wel zo’n …”
    En dan moet je je nog inhouden ook, want als je er te hard tegenin gaat heb je nog problemen ook.

    o.d.z.: “Zelfbeheersing, de enige werkbare overlevingsstrategie in een wereld gevuld met idioten.”

  32. Het lijkt me niet meer nodig om hier nog eens te melden hoe jammerlijk de instelling van de PVV (zoals gewoonlijk) is. Maar ik wil nog iets toevoegen over hun argument “verdringing op de arbeidsmarkt”. Er zijn zo ontzettend veel werkloze (lees: luie) Nederlanders die het vertikken om bepaald werk te gaan doen wanneer dit hen wordt aangeboden. Veel van deze banen worden vervolgens uitgevoerd door Oost Europeanen, die niet zo zitten te zeuren.

    Ik vind dat het tijd wordt om die werkloze Nederlanders die prima kunnen werken, en ons weet ik het hoeveel geld per dag kosten, maar het simpelweg vertikken om iets uit te voeren, eventjes goed aan te pakken.

    Maar het is zo makkelijk om een bepaalde groep aan te wijzen natuurlijk – helaas is de gemiddelde PVV stemmer daar nogal vatbaar voor.

    • Ik kan uit uw reactie niet geheel aflezen wat voor last u heeft van de pvv. Maar als u wilt dat die zogenaamde luie nederlander die en die en die baantjes moet gaan uitvoeren, begin dan bij uzelf. Neem ontslag en aanvaardt dat prachtige baantje. U helpt er de nederlanders en hun economie, uzelf en de strijd tegen het fascisme en populisme mee!! Vind u dat genoeg om er duizend of meer euroos op achteruit te gaan? Lang leve het theoretische GELUL van De Rechtse Kerk in De Nedere Landen !!!!!!

    • Leuk zoals u tegenstanders van de PVV het constand heeft over hun en ik/wij…
      Hun (wij/ik dus) hebben geen problemen met hardwerkende, belastingbetalende, weteerbiedigende Polen, Tjechen, Hongaren, Bulgaren, Turken, Marokkanen, Afganen etc…. (excuses aan alle allochtonen die ik ben vergeten) maar om nu te gaan zeiken over luie nederlanders is een gotspe.
      Weet jij hoeveel luie nederlanders er zijn?? (onderzoek of iets dergelijks?) En waarom deze mensen thuis zitten?
      Criminele allochtonen zijn er in overvloed (cijfers gevangenissen en criminaliteitscijfers prachtwijken en andere idillische woonomgevingen). Ook is er aangetoond dat er een verontrustende stijging is van alochtonen die gebruik maken van de welvaartsstaat. Je hebt een mooie hollandse naam, Tim. Ga jij je kinderen strak maar uitleggen waarom zij in armoede moeten leven als de Nederlandse welvaartsstaat niet meer bestaat als zij hun rechten willen opeisen.

  33. Ik heb liever 5 polen in de kassen werken dan een geblondeerde limburger in de tweede kamer die alleen maar lariekoek balkt en de economie om zeep helpt en de de graaiers van de Rechtse Kerk die onse pensioenen kapot hebben gemaakt steunt.

  34. Rechts probeert te repareren?????? De benzine prijzen zijn 0.15 cent gestegen, vanaf het moment dat rechts zijn mond opende.
    Probeer het eerst in je eigen land op orde te krijgen, voordat je wat over andere zegt.

  35. Hoofdschuddend las ik de reacties tegen de PVV.
    Zelf ben ik geen aanhanger van deze club maar het valt me wel op dat de meeste commentaren ongenuanceerd zijn.
    En dan krijg ik al snel het idee van ” de pot verwijt de ketel”…
    Het feit dat de commentaren in slecht Nederlands gesteld zijn zegt ook iets over de opleiding van de klagers vrees ik.
    Eens kijken wat voor nieuwe regering we krijgen straks en of dat die dan wel de perfecte oplossingen aandraagt.
    Ik denk het niet maar laat me graag verrassen.

Plaats een reactie